AddThis Social Bookmark Button

joi, noiembrie 22, 2007

Eee PC

[Eee PC]De citeva zile "blogosfera" romaneasca a fost lovita de febra Eee PC. Exista chiar si un concurs pentru bloggerii din Romania (pcnews.ro) prin care se poate cistiga un astfel de laptop, concurs in care eu NU m-am inscris si nici nu am de gind sa o fac.

Recunosc ca am si eu partea mea de fascinatie fata de un laptop miniatural si care mai ales are suport hardware impecabil pentru Linux. Dar totusi chiar daca as intentiona sa cumpar un asemenea dispozitiv[*], tendinta mea ar fi sa mai astept pina in primavara, cind zvonurile vorbesc despre o a doua generatie, cu un nou procesor si, mult mai important, ecran mai mare (si sa sper in spatiu de stocare imbunatatit si paote ceva RAM in plus).

BTW, am vazut ca unii au pus Ubuntu pe Eee PC, o fi incercat cineva si Fedora?

[*] sigur, nu as refuza unul gratuit, dar tinind cont de pretul accesibil (~1200 RON) nici nu m-as cobori prea tare pentru unul.

Niciun comentariu: