AddThis Social Bookmark Button

luni, martie 10, 2008

Si a trecut si mărtişorul...

Anul asta am fost prea demotivat si lipsit de energie pentru a continua traditia si a posta in jurul datei de 1 martie parerile mele sincere despre "sarbatoarea" asta ipocrita si denaturata de la sensul initial.

Dar la fel ca si in anii trecuti apare traficul sezonier, multi oameni dau cautari in Google dupa "martisor" si unii dintre ei nimeresc si pe blogul meu (cel in limba engleza). Acolo se indigneaza, nu rezista sa ma insulte si imi pun etichete. Anul asta am fost categorisit drept "idiot" si "ratat".

Nu neg, poate cel care m-a etichetat "ratat" o avea dreptate. Dar ma intreb: cine e ratatul cel mai mare, ratatul care isi ventileaza frustrarile pe blogul personal sau ratatul care isi pierde vremea etichetindu-l drept "ratat" pe ratatul cu blog?

Dragii mei ethicetatori, cred ca ne vedem la anul... asta bineinteles daca nu va revolta si alte opinii sau actiuni de ale mele intre timp.

Niciun comentariu: