AddThis Social Bookmark Button

luni, octombrie 01, 2007

Pentru serviciile postale: un mare FU si Multe Urari Incarcate de Entuziasm

Ca orice om care pastoreste mai multe site-uri web, am si eu un cont de AdSense la Google si zilele trecute am primit in plic PIN-ul, pentru a activa platile.
Nu ar trebui sa ma suprinda foarte tare ca plicul a sosit deschis, ceea ce ma indigneaza din cale-afara este modul brutal in care a fost facuta deschiderea: intr-o parte banda adeziva a fost razuita iar in alta parte pur si simplu s-a fortat si s-a rupt hirtia:

plic adsense

Nu stiu si nici nu imi pasa daca operatia a fost facuta de posta romana sau de cea americana, arunc urarile "de bine" fara discernamint.

Daca m-ar interesa foarte tare securitatea ar trebui sa contactez Google si sa raportez incidentul, dar suma nu e suficient de mare incit sa merite efortul (e totusi suficient de mare incit sa imi fie trimis PIN-ul) si nici nu inteleg foarte bine cu ce ma ajuta PIN-ul (nu e ca si cum as fi perdut PIN-ul de pe un card de credit).

Ma amuza totusi ideea ca un idiot de functionar de la posta a vazut plicul cu inscriptia "Important Account Information Enclosed", a crezut ca il apuca pe Dumenzeu de picior si a deschis plicul brutal crezindu-se mare hacker dar s-a trezit cu informatie pe care nici nu stie sa o foloseasca, fiind probabil prea idiot incit sa imi coreleze cu o simpla cuatare in Google numele si contul de AdSense.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu cred ca a fost cea americana ca acolo se pedepseste grav astfel de incidenta, violarea postei fiind delict federal. Asa ca traiasca posta romana si angajatii ei. Umple-le frigiderul !

Anonim spunea...

Cred ca asa se intampla cam cu tot ce vine din America. Am primit si eu un banal poster de la Nasa si, ai ghicit, tot pachetul a venit si el deschis. Pacat ca aici efectiv nu ai nicio sansa sa faci ceva in acest sens...

nicu spunea...

Si nu numai din America... mi-a ajuns deschis (rupt) si un plic venit de la Creative Commons din Germania, cu vreo 2 tricouri, niste abtibilduri si alte citeva asemenea. Macar atunci posta romana a avut bunul simt sa puna pachetul rupt intr-o punga de plastic, sa nu cada din ea continutul.