AddThis Social Bookmark Button

joi, august 09, 2007

Sa ridem cu AdSense: Viata lui Isus? Munca la domiciliu? Genial!

Initial acest blog nu si-a propus sa acopere si o categorie funny, dar am dat peste ceva prea amuzant si nu am putut rezista tentatiei de moment si a imparti cu restul lumii.

Iata un screenshot al unui site web peste care am dat din intimplare si reclamele geniale care sint atasate contextual de AdSense: "Viata lui Iisus" (oare o fi vorba de convertirea pacatosilor?) si "Lucru la domiciliu" (nimic mai potrivit, sigur la domiciliu se presteaza):

adsense

2 comentarii:

web design spunea...

In scurt timp aceste site-uri vor fi bannate pentru continut ilegal

De multe ori sunt raportate de catre utilizatori

nicu spunea...

Nu mi se pare ca e ilegal continutul ala (inca mai exista libertatea cuvintului ca drept fundamental al omului), dar din cite imi amintesc eu nuditatea contravine TOS-ului (Terms Of Serive) de la AdSense.