AddThis Social Bookmark Button

marți, aprilie 22, 2008

A fost sau n-a fost? Eliminare obiecte din fotografii cu GIMP si Resynthesizer

Acum citeva zile vorbeam despre GIMP si Resynthesizer (seamless backgrounds), ocazie cu care am promis sa revin si cu o alta utilizare a acestui plugin. Si n-am incotro, ma stradui cit pot de mult sa imi tin promisiunile...

Instalam pugin-ul Resynthesizer (am vorbit despre asta data trecuta), deschidem poza in GIMP si sintem gata de lucru, trebuie doar sa facem o selectie libera in jurul obiectului:

[selectie]


Aplicam pluginul: Script-Fu -> Enhance -> Smart remove selection...
[plugin]


Daca e cazul modificam putin raza si il lasam citeva secunde sa lucreze:
[progres]


Dupa care nu ne ramine decit sa contemplam rezultatul "magic":
[done]


Si cel mult sa ne intrebam: a fost sau n-a fost?:
[wtf]


Desigur, un ochi experimentat vede urmele si va spune cu certitudine a fost, nimic nu dispare pur si simplu.

7 comentarii:

Anonim spunea...

hahah, asta-i bun cand se baga soacra-n poze =))

CamPhoneHero spunea...

Salut!
Nu e un comentariu tocmai la obiect, dar m-am gandit sa intreb totusi:
Am incercat GIMP si pare intersant, dar nu pot sa-l fac sa mearga pe windows. Adica merge, dar numai cu mouse, nu si cu tableta. Ori se blocheaza, ori deseneaza altundeva pe pagina, nu acolo unde e cursorul. Stii cumva daca se poate rezolva?

nicu spunea...

Imi pare rau, nu stiu, nu am experimentat combinatia Windows + tableta. Poate e o problema cu tipul specific de tableta? Poate se poate ajusta din preferinte? (Edit -> Preferences -> Input Devices)

Anonim spunea...

buna... am downloadat de pe internet GIMP si nu`mi arata Script-Fu :(... din ce cauza? ...

nicu spunea...

Intre timp a aparut o noua versiune a programului si meniurile au fost reorganizate (mai logic).

vaska spunea...

Salut
Se poate face cu Resynthesizer sa dispara numai hainele de la persoane?
Stima.

nicu spunea...

@vaska: ar fi super-tare :D :D :D Dar nu se poate pentru ca un program nu poate fi atit de "inteligent" cit sa stie cum arata ce este sub haine. Decupezi din alta poza ce vrei si pui deasupra.