AddThis Social Bookmark Button

joi, decembrie 20, 2007

Firefox 3 Beta 2

Desi in trecut m-am exprimat nemultumirea fata de Firefox (si posibil o voi mai face si alte dati), exista si momente cind imi genereaza sentimente pozitive, un asemenea moment fiind acum, o prima impresie dupa instalarea Firefox 2 Beta 3: in sfirsit foloseste tema GTK+, atit pentru meniu cit si pentru widget-urile din interiorul paginii! Si chiar as spune ca se simte un plus de viteza.

firefox3

Un alt lucru care mi-a placut (picatura care m-a facut sa testez versiunea asta) este full page zoom, la zoom nu se mareste doar textul ci si imaginile, pastrind astfel layoutul intact. Sigur, nu e perfect, scalarea se face fara resampling si imaginile marite nu arata pe cit de bine ar putea, dar presupun ca asta e un compromis ales din motive de viteza.
firefox3

Inainte de a testa aceasta versiune, o mica atentionare: ar fi bine sa faceti testele cu un profil nou, lansind FF cu parametrul -ProfileManager (sau sa faceti un backup alprofilului), am facut de curind gresala de a rula un build experimental cu profilul normal si inca nu am readus browserul la starea intitiala...

Niciun comentariu: