AddThis Social Bookmark Button

miercuri, decembrie 19, 2007

Directoare web

Analizam zilele trecute sursele de trafic ale unui site pe care il supraveghez constant si am remarcat ca principala sursa fusese un director web romanesc (lucru firesc, directoarele web sint o sursa importanta de trafic, chiar daca de cele mai multe ori nu dau si PR).
Am aruncat o privire pe directorul respectiv si m-am gindit sa listez si blogul asta acolo intr-o categorie relevanta.

Zis si facut, am inceput prin a citi regulile de inscriere, unde se mentiona ca nu se acccepta "subdomenii gazduite pe site-uri ce ofera gazduire gratuita" (cum este si al meu), lucru de inteles si care este practicat si de alte directoare. Totusi am aruncat o privire pe blogurile listate acolo si am vazut citeva care nu respectau regula si totusi au fost acceptate.

Neavind nimic de pierdut in afara de divulgarea unei adrese de mail care oricum e deja folosita pe post de capcana pentru spam, am incercat inscrierea si am fost refuzat in mod automat pentru ca foloseam un subdomeniu gratuit. Nici o suparare, poate ca au alicat regula mai tirziu si nu si retroactiv.

Sigur, pentru asemenea cazuri as putea sa imi mut blogul pe un domeniu propriu, fie rulind Wordpress pe server propriu (si importind arhiva de la Blogger) sau chiar cu Blogger, care permite specificarea unui domeniu propriu. Dar nu fac asta, desi e nou, de aproximativ jumatate de an, blogul a crescut destul de mult in popularitate si PR, iar o schimbare a adresei ar fi dezastruoasa din acest punct de vedere.

Niciun comentariu: