AddThis Social Bookmark Button

vineri, septembrie 21, 2007

Jocuri pe web - KnigtFight online RPG

E vineri, aproape week-end, asa ca jocurile pe web, un subiect ceva mai relaxat nu este cu totul nepotrivit.

Exista o multime de jocuri care se pot pune intr-o pagina web, cum ar fi joculetele facute in Flash, Java sau JavaScript+HTML, dar acestea nu sint cu adevarat jocuri web, in general pot fi descarcate si folosite offline, intr-un player. Dar exista si jocuri despre care se poate spune ca ruleaza cu adevarat pe web, intr-o arhitectura client-server si sint destul de multe si variate si unele exista de citiva ani buni: managere sportive, simulatoare economice, strategii si altele.

De vreo doua zile am descoperit un asemenea joc: KnigtFight, un RPG online, si inca mi se pare interesant.

KnightFight


KnightFightKnightFight are cam tot ce poti astepta de la un RPG: crearea unui caracter, abilitati care cresc odata cu experienta, arme si armuri, lupte, prada, misiuni, clanuri.

Un punct forte al jocului este ca iti ocupa atita timp din zi cit vrei tu: il poti lasa uitarii zile de-a rindul, poti juca numai citeva minute pe zi sau iti poti umple toata ziua cu el, iar un alt punct forte este posibiltatea de a-l juca in mod "asincron", in timp ce faci altceva: sortezi mailul, citesti noutatile pe web sau postezi ceva pe blog.

Nu stiu daca o sa ma tina mult frenezia, dar deocamdata pe mine m-a captivat.

Daca am trezit interesul cuiva interesul se poate inscrie folosind referinta mea (sau pur si simplu trecind nicubunu ca prieten care a recomandat), nu e nimic de pierdut in faptul ca imi creste mie putin rangul.

Niciun comentariu: