AddThis Social Bookmark Button

joi, septembrie 06, 2007

Google Reader si widget-uri

Google Reader este o unealta utila pentru citit bloguri sau orice alte pagini care folosesc RSS, dar pe linga asta poate face mult mai multe, o functie utila a sa este furnizarea unui widget (o bucata de cod JavaScript) care poate fi incapsulata in orice pagina web pentru a publica titlurile furnizate printr-un feed RSS (de exemplu de catre un blog, dar se pot face selectii dupa etichete, se pot grupa mai multe surse de stiri etc).

Am folosit cu incredere widget-urile furnizate de Google Reader pentru a sindicaliza diverse bloguri, inclusiv cel de fata, in multe locuri si am fost multumit de felul in care functioneaza. Pina acum citeva ore, cind am observat ca nu mai merge... Am investigat putin si am identificat problema:

[screenshot]

A fost modificat pur si simplu numele scriptului din "publisher.js" in "publisher-en.js", probabil cu buna intentie, pentru a permite internationalizarea. Dar eu cred ca cei de la Google au judecat gresit pentru ca au afectat utilizatorii care deja foloseau codul de ceva vreme, ar fi trebuit dupa introdcerea versiunilor localizate sa lase si vechea versiune, legata, sa zicem, de cea in engleza.

In concluzie: atentie, daca folositi in paginile voastre widget-ul exportat de Google Reader s-ar putea sa fie nevoie sa faceti o mica actualizare.

Niciun comentariu: